2008/09/28

Söndag

Började med att hjälpa till & servera fika på familjegudstjänsten i Ängsmokyrkan.
Gillar verkligen stämningen där trots att jag inte är särskillt troende.
När det va klart gick vi hem & jag passade på att städa medans Lillan sov så nu slipper folk få en allergichock när dom hälsar på.
Tror minsann att det ligger en halv huskey i dammsugaren =(
Han fäller galet mycket nu.

Sen for vi & hälsade på min fd arbetskamrat A & snusade på lilla J
7 veckor. Behöver jag säga hur mysigt det va??

Efter det va vi & åt jätte god middag hos L & B tillsammans med
M & M som har kommit på den dåliga idén ;-) att flytta från Jämtland.
Kommer sakna dej!! Tur internet finns =) Tycker det har varit jätte kul det här året när vi börjat umgås igen. Fattar inte att vi inte kommit till skott tidigare men som Chefen alltid säger:-Var sak har sin tid

Nu sover lillan så jag ska koka mej en kopp te & kolla på Cayote Uggley (stavas det så?)

2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Ja, det är en djäkligt dålig planering av mig, det erkänns. ;) Men som sagt, internet finns och dessutom kan du och Lillan komma ner och hälsa på. Eller lämna Lillan hos momma så kan du ta direkttåget från Långsele till Västerås och vi kan äntra en hårdrockskonsert eller så? :) Kram!

Virre sa...

Ja det må vi styra upp!!