2010/11/04

Upp å ner, ner å upp

Ja livet är som en berg å dalbana. Man kan inte kliva av & man kan inte göra slut med sej själv.

Nånstans mitt i allt så vet jag att det blir bättre, att det bara är en svacka.
Det positiva är att svackorna blir inte lika djupa som förut, men dom är ändå jobbiga.

Har inte så mycket intressant å berätta om, vardagen rullar på i sitt vanliga tempo.
Just nu har vi uppehåll med fotbollen men jag längtar tills vi sätter igång igen, mitt huvve funkar bättre när jag tränar.

Idag va jag & mitt härliga lag, HSK brudarna med på radio Jämtland =)
Vi spelade ju in en skiva (3 låtar) för ett tag sen & idag spelades den på radion =)
Om ni går in på lyssningsarkiv & klickar på torsdag 4 november 11:30-12:00 & drar fram till 25 minuter så finns låten där =) Enjoy =)

1 kommentar:

Only me sa...

Känner igen mig :( Hoppas du kommer ur den snart och skönt att svackorna inte blir lika djupa längre :)