2010/12/02

Skitunge

Nova har i flera dagar nämnt att xxxxx på dagis är dum med henne. Men jag har trott att det bara är lite småtjafs som det brukar kunna vara mellan barn.
Det har varit lite små jobbigt å lämna henne på dagis den här veckan men det har jag trott att det berott på allt som hänt dom senaste dagarna.
Igår kväll säger Nova att hon vill sluta på dagis & idag ville hon inte åka dit.
jag frågade vad det berodde på & hon sa att det va för att xxxxx va dum med henne.
tog upp detta med fröken idag & fick det då bekräftat att h*n är bråkig med henne & att dom brukar skilja dom åt.
jag hoppas verkligen att dom gör något åt detta för Nova älskar ju i vanliga fall att vara på dagis.
Har go lust å ta den där ungen å spika upp h*n i öronen för att h*n är så dum med min lilla tös.

1 kommentar:

Only me sa...

Ahhhhhhhhrrrrggghhh, vad jag blir förbannad när jag läser sånt här! Varför ska en del ungar vara så elaka mot andra? Har haft massor av problem på skolan J går också. Hon har kännt sig mobbad. Inte kul. Det gör ont i mamma hjärtat.

Hoppas det löser sig.
Kram