2011/02/12

nu får d fan vara nog

I snart 4 år har jag hållit Peter om ryggen för att han mått dåligt över situationen.
Nu skiter jag i d, är så jävla trött på att ta skit från folk som inte har en jävla aning om hur läget är.
Är trött på att få höra på omvägar att jag inte låter honom träffa Nova när det är han som aldrig hör av sej.
I höstas tog jag ett snack med han igen & då bestämde vi att han skulle träffa henne EN!! timme i veckan.
Gick jätte bra i ett par veckor sen for han på semester i början av november tror ja d va å efter d har han inte träffat henne mer än 2 ggr. En gång före jul & en gång den 5 januari efter d har ja inte hört ett ljud.

Idag hade han skrivit på fejjan om hur härligt d va å va ute å åka skoter, då brann d i huve på mej å jag ifrågasatte när han skulle ta å träffa sin dotter.
Kanske fel forum ä ta en sån sak men om inte han kan vara rak mot sina kompisar om detta så varför ska jag ljuga?

Förbannat!! Är så jävla arg å less nu så ja vet inte vart ja ska ta vägen.

Tycker mest synd om Nova som har ett sånt jävla ***** till pappa.
Vet att jag förmodligen inte ska skriva om det här heller men det skiter ja fullständigt i.
Får väl ta bort bloggen den dan hon börja vara ute på nätet så hon slipper läsa om det här.

*morr*fräs*satanshelvetesjävlaskit*
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: