2011/04/03

Fart & fläkt

I fredags efter jobbet for jag direkt till Arenan för träning med fotbollslaget, efter träningen for jag hem & duscha & packa & fortsatte sen upp till Tåsjö.
Lördagen va ganska så lugn, vi höll på & plocka lite med alla kartonger med leksaker & böcker som Magnus hade kört hem från svärmors hus.
Sen va vi i väg & tittade på 2 nyfödda lamm, dom va såååååååååååå söta.
Middag hos svärmor innan vi gick hem & gjorde oss i ordning för att åka på dansgalan i Ström.
Jag är & har aldrig varit nån dansmänniska men jag hade tok skoj i går. Dansade nästan hela kvällen, träffade lite folk jag känner & det är ju alltid kul.
Vi va väl hemma nån gång strax före 4 i morse =)
Vaknade vid 11 & käka lite frukost innan det va dax för lunch för Nova. När hon hade ätit lunch for vi & hälsade på Familjen Magnusson.
Nova & Signe lekte & efter kaffet fick jag snusa & syta Mattias 3 månader en stund =) MYYYYYYYYYYYYYYS!!!
Sen blev det midda hos Svärmor (jag har d för himla bra) innan jag & Nova for tillbaka till stan.
Väl hemma var d bara å packa in alla grejer & byta om för att fara på fotbollsträning. Novas farmor & farfar kom hit & va barnvakt.
Nu har jag hängt tvätt, laddat en ny maskin, duschat & ska ta & ringa hjärtat innan det är dax för sängen.

Summa sumarum så har jag haft en fantastiskt bra helg =)

Inga kommentarer: