2011/07/18

Egentid :-)

Får man tycka att det är fantstiskt skönt att få vara helt ensam en kväll?
Bara göra precis det man vill utan att ha dåligt samvete för att man inte är hemma?
Just nu struntar ja om ja får eller inte, för jag njuter!!
Magnus är i Tåsjö, Nova å Ragg är hos farmor å farfar i stugan.
Jag är i stan eftersom jag ska på röntgen tidigt i morgon bitti.
Fast helt ensam har jag ju inte varit, först va jag in å jobbade 3 timmar sen ner på Edenbos för fika & surr med Mia & Linda.
Efter det for ja hem å körde igång en tvättmaskin, sen åkte jag till Jennie å drack kaffe å surra bort ett par timmar till innan jag åkte hem & tvätta en maskin till.
Just nu ligger jag i sängen & ska försöka sova med jag tror att John Blund har glömt mej ikväll :-S
Ja ja vad är väl en bal på slottet, får väl ta å lösa några sodukosar så kanske tröttheten kommer.

Go natt kära vänner
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: