2011/09/10

Trött

Är så trött på att ta skit från personer som TROR att dom vet hur det är.
Skulle vilja skrika ut min frustration men det får jag inte för då mår du dåligt.
Men JAG DÅ???
Hur tror du att jag mår??
Du har fått x antal chanser, jag inte inte ställt ett enda krav men det är tydligen inget värt.
Jag hoppas att du en dag inser vad du går miste om!!!
Jag tycker att du är en jävla idiot, fegis & fähund som inte kan stå för sanningen..
Jag tror inte att dina vänner skulle tycka att du är så jävla cool om dom visste hur det egentligen ligger till.
En dag kommer jag inte hålla käften längre, bara så du vet.
Det är DU som är förloraren i det här inte jag.

2 kommentarer:

Mia sa...

Hmm...
Ja tycker det här borde stå på fejsbokk med...
Tycker att du är en otrolig människa och du är sjukt stark som orkar med daltandet.
Du är underbar å det önskar jag att jag sa oftare!

Stooor kram!

Virre sa...

Tack bästaste du <3

Jo jag är & har varit sugen x antal gånger & lägga det där men det känns samtidigt som att då slår det bara tillbaka på mej.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam vännen <3