2012/04/20

Livet leker

Jag mår så otroligt bra nu, är tok nöjd med mitt liv.
Önskar att alla fick må så här bra :-)

I förrgår va jag på Friskis & körde ett pass skivstång, lastade på lite mer vikter än sist, tungt va d & jag orkade inte riktigt hänga med men jag körde på & svetten lackade.
Trött & slut i hela kroppen for ja å hämta Nova hos farmor & farfar sen hem & tog en dusch.
Körde igång tvätt & diskmaskin, visade sej att diskmaskinen inte riktigt ville vara med så ja å X kikade på d i går & d ville sej inte bättre än att min bättre hälft får flytta ut.
Men inte ens en sån sak kan få mej ur balans :-)
Bästaste Mia kom & åt midda med oss igår & vi surrade som vanligt om allt mellan himmel & jord. Mysigt värre :-)

Är så tacksam för allt & alla som gör mitt liv så underbart <3

Inga kommentarer: