2009/03/31

Mmmm....

I helgen har jag inte mått så himla bra, låg nästan hela lördagen & orkade inte göra nånting. Jörgen, Sara & barnen kom & skulle äta middag med oss, inte ens då orkade jag låtsas som om det va bra.
For ner till Jessica & gjorde slingor =) Mamma bara gapade när jag kom hem hi hi hi hi
Jag gjorde MYCKE slingor =)
På söndagen for vi hem strax efter lunch, Lillan sov i bilen & jag lyssnade på skidskytte.
Fanken vad spännande det va, inte utan att det kom några tårar när det va klart att Helena hade vunnit världscupen. Starkt jobbat!!!
Sen på kvällen for jag å tränade, blev en riktigt välbehövlig genomkörare. Vi spelade träningsmatch mot OIK:s pojkar -94. Jag stod en stund sen tog Sofie över & jag spelade ute, har inte sprungit så mycket på läääääääääääänge.
Vi åkte på stor stryk, dom snurra upp oss på läktaren totalt. Dom är jävligt duktiga men tyvärr säger det en hel del om vårat lag =( Hmmm.... känns inte så lovande inför säsongen.

Igår efter jobbet åkte vi till Kälarne, vid halv 10 gick jag & Micke upp & la oss i sängen & tittade på "The Mist". Efter filmen somnade Micke men jag va klarvaken så jag låg & kollade på diverse komedier & bara njöt av att ligga tätt intill & ha hans armar runt mej & lyssna till hans andetag.
01:40 ville inte Lillan, som sovit oroligt hela kvällen, ligga i sin säng längre så TV:n släcktes & jag tog över henne till oss men jag kunde inte somna. Låg & mös i Mickes famn med Lillan i min & till slut somnade jag till men vaknade då & då av att Lillan antingen slog eller sparkade mej så det blev inte så mycket sömn.
Tror att hon har lite växtvärk & att det är mer tänder på g för hon dregglar nått kopiöst & börjar bli snorig.

Idag har jag brottats med en Saab 9-3 hela dan, armarna ser ut som om jag slagits med en katt =(
Bjöd in mej på kaffe hos Linda & Bengan men fick middag oxå =) alltid lika trevligt att ses.
Nu blir det en kopp te & lite tv innan jag kryper till kojs.

Inga kommentarer: