2009/03/09

Övrigt

Har varit lite dåligt med uppdateringar men det kommer när tiden & orken infinner sej. Så jag tror vi tar en nu:

I helgen har vi varit i Sollefteå, va till Elaine & Mattias en sväng på fredag kväll, Jörgen & Sara hade varit där & käkat så jag lovade att hämta dom.
Kul att träffa alla 4, är lite långt mellan gångerna. Man hinner ju tyvärr inte med att träffa alla när man åker hem över en helg, så jag försöker dela upp det lite.
Nästa gång MÅSTE jag åka till moster Gulli för det va på tok förlängesen vi va dit.
På hemvägen från Sollefteå åkte vi över Kälarne & va in till Micke & drack en kopp kaffe =)
Va & tränade på Jämtkraft Arena igår kväll, lite väl blött men det va fakstiskt riktigt skoj trots att vi bara va 9 st & en massa snö =)
Tog en VARM dusch när jag kom hem sen fixade jag kaffe som vi drack när Micke kom.
Vi pratade lite om min frustration över avståndet, att vi inte kan ses så där mycket som jag vill & lite sånt. Svårt från bådas håll att få allt att gå ihop med jobb, barn, träningar & fritid (?).......
Hur som helst så känns det mycke bättre nu när vi pratat om det, och jag måste verkligen lära mej att inte göra en höna av en fjäder för minsta lilla. (eller hur hjärtat? =) )

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså du, du har varit hemma i Solle så där utan att man hört nåt ;-)
Hoppas allt är bra med dig och lilltösen.
Bamsekramar