2010/04/02

ups and downs

Igår slutade jag 12:15 for hem sen hämtade jag & Bergström Nova på dagis & for vidare till djungelhuset.
Det va en mycket rolig & svettig eftermiddag =D
Mamma & pappa hade varit på Landön & fiskat, dom hade fått bra med fisk, 12 st & tillsammans vägde dom strax över 9 kg.
Bergström for hem till Tåsjö vid 19 tiden & jag skulle bara natta Nova sen åka till Torråsen. Det slutade med att jag inte kom i väg förrän strax före 21 för Nova VÄGRADE att klippa tå naglarna, vi hade VÄRDENS bråk.
Jag va jätte ledsen & kände mej som världens sämsta mamma, ringde till Bergström & tok grät. Stackarn va på väg att vända & åka tillbaka till stan men jag sa att det inte behövdes.
Kunde dock inte somna, vid halv 2 messade jag honom & kollade om han va vaken & det va han så jag ringde & vi pratade till kl 3 =D Han är så himla bra min älskling <3
Sen kunde jag somna & sov faktiskt rätt bra men va trött iaf så när Nova sov lunch så passade jag oxå på att att sova.
När vi hade vaknat så for vi till Petra & fikade & surrade, Nova & Marcus lekte lika bra som alltid. Ska åka på djungelhuset tillsammans nån dag i helgen.
Linda kom förbi en sväng på eftermiddagen & lämnade ett påskägg till Nova.
Ska strax ta en promenad med hundarna & sen åka tillbaka till Torråsen & försöka få en dejt med John Blund tidigt ikväll.
Hoppas ni alla haft en bra dag.

Inga kommentarer: