2011/12/25

Äntligen

Är julen snart slut.

Hade en jätte trevlig julafton hemma hos mamma å pappa tillsammans med brorsan å hans familj.

Idag på fm kom Marcus å drack kaffe å surra sen for jag å Nova till Forsmo å gratta syrran som fyller 30 idag.

Efter det blev det fika i Resele hos Helena å Morgan, alltid lika trevligt.

Nu sitter ja å spelar wordfued å känner rastlösheten komma smygandes.

Dumt att ja drack vin till maten annars hade ja kunnat fara iväg en sväng.

Kanske ska gå å lägga sej å försöka sova istället fast inte riktigt än, klockan är ju inte ens 21.

I morgon ska Sara förbarma sej över mitt huvud sen får ja se va vi hittar på.

Vet vad jag skulle vilja göra men det går inte tyvärr så det får bli en annan gång kanske.


Hoppas ni som läser min otroligt intressanta blogg haft en riktigt god jul.


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Helena sa...

Vill bara önska dig och Nova en god fortsättning.
Hoppas vi ses snart igen :-)
Kram

Virre sa...

Det hoppas jag oxå att vi gör, det får inte dröja så här länge mellan gångerna!!

Kram