2011/12/07

Idag har vi bakat pepparkakor :-) Det har inte jag gjort sen ja bodde i Orrviken.

Det är iaf 7 år sen ja flytta därifrån. Vi fuska lite dock å köpte degen men det är ju själva bakandet som räknas :-)


Vi va till tandläkaren idag på em, jag hade inte ens tandsten den här gången :-D

Nova va jätte duktig, tandläkaren fick titta, räkna å känna på tänderna med den där piggmojängen.

Tyvärr hade hon början till hål i 2 tänder så jag fick order om att borsta nogrannare, ge fluortabletter å så ska vi tillbaka i slutet av januari för att se om det har hjälpt.

Jag hoppas det hjälper, vore tist å behöva laga mjölktänderna. Fast å andra sidan hade jag ganska mycke hål i mina mjölktänder å nästan inga problem med dom nya.


I morgon ska jag vara med henne en stund på dagis, hon har velat det ett tag nu men det har inte funnits tid för det men nu så :-)

Gissa om hon blev glad när jag berättade d :-)


Go tjejen min <3


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: