2012/01/15

Tjipp å Hajk

Jaha, mitt bloggande har fått stå åt sidan lite pga av skotertävling, bristen på motivation, allmän tristess & frustration.
Har kunnat skriva sidvis med tankar, funderingar & annat skit men känner att det är inget som jag vill att alla ska veta & då bloggen är öppen för alla & jag inte har en aning om vilka som läser så behåller jag det för mej själv.

Skotertävlingen gick mycket bra, det flöt på bra tycker jag. Vi hade tyvärr en krasch under träningen på lördagsmorgonen som tog lite tid men annars inga värre incidenter.
Jag hoppas att han som kraschade tillfrisknar fort & att allt läker som det ska.

Har varit i väg på Friskis 2 gånger, ska försöka komma dit iaf en gång i veckan.
Det här med funderingarna på fotbollen tar knäcken på mej, jag vill fortsätta spela men har mer eller mindre insett att jag förmodligen inte kommer kunna göra det =(
Pratade med en av tränarna idag & jag lovade att jag skulle komma på nån av tisdagsträningarna. Dom är i ÖP hallen så det är ju när & bra, måste bara hitta nån som kan sitta här 1½ timme å passa Nova.

I morse när jag vakna va jag så kräkless på allt, ville bara dra täcket över huvet å försvinna =( men efter en grötfrukost, lite kaffe å wordfued så bestämde jag mej för att röja i förrådet nere å jösses va jag röjde!! Nu går det att gå in där =D
Nu har jag förrådet/klägarderoben uppe & förrådet ute kvar men det får bli nån annan dag.
Fick besök av världens bästa Laila, det va nog 2år sen vi sågs sist. Vi bestämde att det inte ska gå 2 år till nästa gång vi ses =)
Ikväll va jag iväg på sista träffen i valpkursen, jag hoppas jag kan börja träna mer med honom snart för han behöver det.
Nova började på Bamsegympa idag, det tyckte hon va roligt =) Så nu är varje söndag eftermiddag fram till sommaren bokad =)

I morgon kväll är det först styrelsemöte på skoterklubben & efter det uppföljningsmöte från ACC/upptaktsmöte inför SM.
Så nu är det bara å ladda om & köra på, den 26 januari är den tävlingen sen bör det bli lite lugnare & jag kanske kan landa & bli som folk igen.

Sköt om er folket & ta det lugnt i trafiken.
Puss å kram

3 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag läser iallafall även om jag suger på att kommentera! ;)

Jag skulle också behöva röja i mina förråd, slänga hej vilt och sälja iväg på loppis. Men det får bli "en annan gång..." ;)

Har dessutom två möbler jag borde måla klart, NÅGON gång...

Ang fotbollen förstår jag om det känns surt som fasen men var rädd om din kropp och hälsa, du har bara en och den ska räcka livet ut. ♥

KRAM på dig och vill du feuda med någon fler så har jag Lillpiga. :)

Only me sa...

Jag läser också :)

Synd att inte jag känner Nova för jag hade gärna passat henne medan du tränar.

Kram

Virre sa...

Malin: Den där en annan gång är bra =) men dyker upp väldigt sällan =)
Ja jo jag vet & jag ska fokusera på mej, Nova & hundarna nu, sen när jag har landat får vi se vad som händer.
Har skickat en invitation =)
Kram raring <3

Cecilia: Ja ni är några få som jag VET läser =)
Vad snällt av dej. Kram