2012/03/06

Helgen

For till Sollefteå på fredag kväll, nattade Nova hos momma å moffa & for sen ner (själv & nykter) på Bowlingen för att se å höra Corroded spela unpluggd.
Hur bra som helst va re :-)
Dessutom träffa ja goa Kicki & Tony där.

På lördagen va vi ner på stan en sväng, gick bort & grattade kusin Jonas på 40 års dagen.
Tittade på skidskytte & sen for vi ner till brorsan å Sara på middag.
Jätte gott & på nått vis lyckades jag bli på tura :-)

Vakna på söndagen & va på ett fruktansvärt skit humör. Grina & mådde allmänt som en kasse hundskit.
Va ute med Nova & hundarna i det fina vädret på förmiddan sen vid ett for vi hemöver.
På väg hem så strömmade tårarna & när jag hade passerat Hammarn fick jag ett sms från en go vän så jag ringde upp & när jag hörde rösten så börja ja tok grina igen. *suck*
Vi surra en stund om lite allt möjligt sen kändes det lite bättre.

Kom hem, bytte om & for på Arenan & tränade med bästaste Tigerbrudarna.
Fan va ja saknar fotbollen :-(

Summasumarum en kanon bra fredagkväll & lördag. Men en söndag som vi delvis kan lägga till handlingarna.


Inga kommentarer: