2012/07/13

Bright side of life

Jag bara älskar livet :-) Njuter av att vara på semester med min underbara sambo & underbara dotter.

I söndags morse började vi rulla mot Pajala, blev några stopp efter vägen innan vi va framme.
2 lugna, sköna, soliga dagar i trevligt sällskap blev en fin start på semestern.
I onsdags mitt på dan lämnade vi Pajala & rullade mot Haparanda & Ikea där vi handlade lite byråer & annat smått å gott.
När vi skulle lasta går det förbi en karl å frågar om vi sett att vi har punktering, SUCK!!
Mest troligt berodde det på ett stenstick strax innan Haparanda så vi hade inte kört utan luft utan den hade pyst ut medans vi va på Ikea.
Men Norrskens bärgaren kom å löste problemet så vi kunde åka vidare till Kalix & ta in på Campingen. Första gången på x antal år som jag tältat. Riktigt mysigt, det tyckte vi allihop.
På torsdag morgon for vi till Däckpolarna i Kalix & dom lagade punkteringen & satte tillbaka hjulet. Jätte trevliga & grymt serviceinriktade!!
Sen fortsatte vi till Skellefteå & tog in på campingen där, inte i tält utan i ett rum då det skulle börja regna, vilket det oxå gjorde med besked.
Va & käka pizza inne i stan innan det va sängdax för lillfröken.
Nu sitter vi i bilen & är på väg hem. Har haft en toppen semester hittills & det är 2 veckor kvar :-)
Bara att fortsätta njuta av ledighet & mys med min älskade familj.

Inga kommentarer: