2009/12/30

ÄNTLIGEN!!!!

Om 25 timmar är det här skit året slut!!!

Mina önskningar inför 2009 var:
* att Lillans pappa ska inse vilken underbar dotter vi har & vill börja umgås med henne
* att jag inte gör några större misstag i mitt försök att uppfostra Lillan till en trygg självständig individ
* att släkt & vänner får vara friska
* att jag träffar Mr Right

Hur det gick??
* Peter har träffat Nova mer än i fjol & har hämtat på dagis 2 gånger & haft henne 2 eftermiddagar & en kväll, så det är ju framsteg.
* vet inte hur jag lyckas där men jag fortsätter hoppas att jag gör något rätt iaf.
* fortsätter hoppas att släkt & vänner får vara friska
* Träffade Mr Right(?eh?) & blev tok kär!! 5 månader senare blir jag dumpad pga av att han inte hade tid. Sa han iaf...... Tycker fortfarande att det är världens sämsta ursäkt EVER!!!

Inför 2010 tror jag att jag ska ändra önskningar till mål.
* ska göra mitt bästa för att vara en så bra mamma & förebild för Nova som jag bara kan.
* ska fortsätta sträva efter att vara snusfri (snart 2 månader nu)
* ska sträva efter att tänka positivt & bli en starkare & bättre människa
* ska gå ner mina snuskilon
* ska försöka att lägga allt gammalt bakom mej & bara se framåt

Låt 2010 bli mitt år, snälla!!!!!!!!

Inga kommentarer: