2009/12/10

Hej å hå

I fredags kväll kom Jörgen & Sara hit, vi åt Tacos & drack vin till maten. Gott som tusan, sen tittade vi på det katastrofala Idol. Hur f*n kunde Calle gå vidare???
I morgon är det final & jag hoppas verkligen att Erik vinner.
På lördagen skjutsade jag Jörgen & Sara till skidstadion & sen for jag & hämtade Ella.
Efter ett tag kom Jocke å fika, det va trevligt. Efter lunchen tänkte jag slå 2 flugor i en smäll men det gick så där. Tänkte att vi tar en promenad & sover ner kidsen & rastar hunden samtidigt. Vi tog var sin vagn & gick i väg, Nova somna men inte Ella så den stackarn va hur trött som helst när jag lämnade tillbaka henne sen på eftermiddagen.
Va in en sväng till sporthallen & träffade kusin som va i stan över dagen. Mycket trevligt om än lite kort, men det styr vi snart upp.
När jag hämtat Jörgen & Sara for vi & köpte pizza, lättsamt en fartfylld lördag =D
Hyrde "he´s just not that in to you" med den briljanta översättningen till svenska "Dumpa honom" Hmmmm..... Hur tänkte dom där????
Den va iaf bra & tänkvärd, en sak som jag fastnade för var att " VILL HAN VERKLIGEN TRÄFFA DEJ SÅ HÖR HAN AV SEJ"
Lite deppad blev man ju när man inser (får det inslaget i huvet) att man så länge trånat & gjort allt för att HAN ska vilja träffa mej, för att HAN ska förstå hur bra jag är för honom, helt i onödan. Bortkastad tid =( Surt sa räven.
Ja ja jag överlever, finns fler karlar där ute & kanske dessutom någon som tycker att jag är det bästa som finns & visar det.
Söndagen blev lugn, tittade på herrarnas stafett sen tog jag en promenad till Jysk sen blev det damernas stafett.
Det va min helg,en helg som jag är mycket nöjd med.

Inga kommentarer: