2009/12/22

Kaffe i stora lass

Igår va jag in på stan & träffade min försäkringsrådgivare, snacka om att dom kan snacka bort folk =D
ALLT dom säger låter ju bra för en nolla som mej =(
Ringde systeryster som nästintill tyckte jag va en idiot ;-) Nä inte riktigt men hon ska hjälpa mej & se vad vi kan göra åt mina försäkringar innan jag gör någon förändring.

Sen for jag upp på jobbet & fixade undan det som inte hanns förra veckan.
Och efter det va jag & vaccinerade Nova, gick jätte bra.
Hon va super duktig, nu får vi väl se om det är rätt beslut som är taget eller om man kommer få leva med ångesten att man utsatt henne för något obra :-S

Efter middagen kom Jenny & Wille upp & fikade & önskade God Jul, sen kom Mia & senare kom Roger & Lisa. Blev MYCKET kaffe igår men sov gott i natt iaf =D

Inga kommentarer: