2010/02/15

A bad bad day

I går fm åkte vi in till Birsta & kollade i lite affärer, hittade en födelsedagspresent till Melvin, en tunika till Nova & en alla hjärtans dag present till Bergström.
Käkade lunch & sen for vi hemöver, va tillbaka i stan vid 15. Åkte direkt på affär´n & handlade sen hem.
Efter en stund kom Bergström =D Så mysigt att äntligen få träffa han igen.
Fick sötaste nallen av honom <3 Han är så go min darling <3



Nu dröjer det tills på fredag innan vi ses, då åker jag & Nova till honom i Tåsjö & jag misstänker att det lär vara en & annan (typ halva Tåsjö) som kommer att komma & hälsa på då, brukar ju vara mycke folk där i vanliga fall..... är lite nervös faktiskt.......
Men men det reder sej nog, det ju faktiskt inte hans vänner eller föräldrar jag är tillsammans med.....

Idag har jag haft världens sämsta dag. Är övertygad om att jag glömde hjärnan hemma i morse. INGENTING har fungerat =(
I morgon är en annan dag, hoppas jag fungerar bättre då.

2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Tycker dock det är oroväckande att du kallar honom vid efternamn....

Virre sa...

Varför? Tycker inte nå mindre om honom för d.....