2010/02/16

Ur led är tiden

I morse vaknade jag av att jag drömt en jätte tråkig dröm, hoppas att jag inte är sann drömmare....

Resten av dan har gått hyfsat men är inte riktigt i form, vet vad det beror på & det är bara att inse att jag börjar bli gammal =(

Ikväll har vi varit på Jämtkraft Arena & tränat, det va lite små kallt men riktigt roligt att få komma ut på (konst)gräs.
för er som inte vet vad Jämtkraft Arena är så är det 2 utomhusplaner med uppvärmt konstgräs.
Den 7 mars har vi vår första match..... Mitt i vintern..... Hur galet är inte det???

Hann hem & se slutet på jaktstarten, 14:e är en hygglig placering trots allt men förstår att Helena är besviken.
Sen hoppas jag att Sverige lämnar in en protest mot hur det gick till när ACO startade.
Så FÅR det inte gå till, inte på ett OS!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, titta på herrarnas lopp & ringa darling.
Go natt folket, sov så gott

Inga kommentarer: