2010/02/19

Sticker ut hakan....

1: Tycker så vansinnigt synd om Helena Jonsson. Gör ont i hjärtat att se hur ledsen va igår.
Förstår inte varför alla kallar det för flopp, hade det varit en "vanlig" tävling är det ingen som skulle ha sågat deras prestationer som dom gör nu. Men det är tydligt att i OS är det bara medalj som räknas. Gjorde misstaget att läsa kommentarerna på aftonbladets artikel & jag blir bara ledsen. Tycker man ska stötta dom i motgångarna i stället för att såga dom.

2: Tummen upp för Anja Pärsons otroligt starka insatts igår & GRATTIS till bronset.
Hoppas att hon hinner hem & landa innan det sjunker hur illa ute hon va i kraschen.

3: Citat av Björn Ferry "– Jag vete fasen vad som hände där på andraliggen. På första liggbommen, då siktade jag bredvid, och så tryckte jag av där vänster, "och den satt ju bra". Jag vet inte vad som hände där."
Hahahahaha ja vad säger man.

Inga kommentarer: