2010/03/01

Helgen

Har haft en helt underbar helg, Bergström kom hit i fredagskväll. Vi mös i soffan & bara mådde gott.
På lördag fm va vi på Barnens Hus & Coop en sväng & efter lunch gick vi till pulkabacken, Nova ville åka bob. Men tyvärr så tippade vi redan i första åket så då ville hon inte åka mer men tillslut fick jag henne att åka en gång innan vi gick hemöver & busade i snön utanför lägenheten.
Bengan & Ella kom förbi så tjejerna fick busa av sej lite =D
Gjorde pizza till middag & sen blev det lördagsmys i soffan med godis & pilsner =)
På söndag fm blev vi bjudna till grannen på nybakta bullar & kaffe, dva gott & trevligt.
När Nova hade sovit lunch for vi till Texas & kolla när Bergströms systerdotter spelade handboll, sen när vi kom hem blev det mera bus i snön & på kvällen var det fotbollsträning för min del.
Kroppen känns som att jag skulle vara 193 år =(
Kanske va ett dåligt beslut att fortsätta ett år till.........

I morse for Bergström hem, det är alltid lika jobbigt när vi skiljs åt =(
Är kanske lite tidigt men jag törs faktiskt säga nu att det känns som att jag har "hittat hem" nu efter allt skit som varit.
Jag är verkligen kär <3 & det känns super bra.

Idag har det varit en helt fantastiskt fin vårdag, -9 grader & strålande sol.
Jag hoppas att det håller i sej ett tag nu.

5 kommentarer:

Only me sa...

Låter som din helg varit alldeles perfekt :) Massa mys och bus.

Bor killen långt bort eftersom ni bara kan ses på helgerna?

Verkligen suveränt väder igår. Håller tummarna att det blir lika bra idag :)

Virre sa...

Ja, han bor i Tåsjö.

Bergström sa...

Tack för en jätte-bra-trevlig-mysig-busig-helg!!! Snart äre fredag igen :)

Bergström sa...

Tåsjö ä f.ö. ett av världens bästa ställen...

Virre sa...

Ja det är inget fel på Tåsjö, mysigt där =)