2010/03/24

Kluven

Följetongen fortsätter som i fjol, lite folk på träningarna & få som hör av sej om att dom inte kommer. Har tappat lusten totalt för att spela men i förrgår fick jag en förfrågan om att spela med ett annat lag. Vet inte hur jag ska göra, känns taskigt & kliva av nu men samtidigt så kommer det inte folk på träningarna så är det ju inge roligt. Tar bara en massa kraft & energi som jag kan lägga på annat. Vi hade ett möte ikväll där vi pratade om hur det ser ut, om vi ska ha nått lag osv. Hade det varit 5 där ikväll hade beslutet varit enkelt men nu va alla utom 3 där. Usch, jag vet inte alls hur jag ska göra. Jag vill ju spela, vill hitta tillbaka till glädjen med fotboll men just nu känns det bara jobbigt. Tror jag ska ta en liten paus medans jag funderar så där vi se vad som händer........ Vet inte om jag orkar börja om i en ny klubb där jag inte känner någon & dessutom åka längre till träningarna......Kanske lägger av helt istället......

2 kommentarer:

Petra sa...

Ta en paus och fundera låter klokt tycker jag =)
Vilket annat lag var det?

Virre sa...

Häggenås