2010/03/30

Helgen

I fredags for jag & Nova upp till Tåsjö, tycker det är så trivsamt där.
Tyvärr va d inge roligt väder så det blev inte nån utflykt som vi hade tänkt men vi for & hälsade på ett par kompisar till Bergström & deras lilla tös.
Nova va lite blyg för Signe men det lossnade lite innan vi for hem igen så nästa gång går det säkert bättre.
Sen blev det middag hos Bergströms mamma & pappa, alltid lika trevligt & hälsa på dom. På kvällen kom det ett gäng som hade varit till Malå på skotercross & hälsade på.
På söndagen fick jag sovmorgon, darling tog & hjälpte Nova med film så hon va nöjd =D
Sen på eftermiddagen for vi & åt middag på Fjällsikten, jag åt rödspätta, HUR gott som helst.
Nova va på bushumör (som vanligt) for & hoppade jämfota tills hon stöp & slog hål i läppen =(
For från Tåsjö vid 8 tiden på kvällen, det va verkligen hur jobbigt som helst, trots att jag visste att vi skulle ses igår.

Igår kom han ju då ner, min älskade Bergström =D
Myskväll i soffan, tittade på Hot Fuzz. Sjukt rolig film =D
I morse när jag klev upp låg han & Nova & sov, stod & tittade på dom en stund innan jag började med morgon bestyren.
Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dom tillsammans, det är så skönt att det fungerar så bra.

I övrigt så funderar jag vidare på hur jag ska göra med fotbollen......

1 kommentar:

Mia sa...

Hahahah.. Hot Fuzz!!!
Naaaarp ;)