2010/05/14

Onsdagen....


.... va verkligen inte min dag nånstans. Började med att jag försov mej, sen strax efter lunch ringde dom från dagis & berättade att Nova blött näsblod. Blev skit rädd att det skulle vara sen operationen. Ringde sjukvårdsupplysningen som hänvisade mej till Torvalla HC som hänvisade mej till ÖHN. Fick komma dit på en gång. På väg till dagis börja oljelampan lysa & det tjöt i bilen. Framme på dagis kollade jag oljenivån & den va ok. På väg till ÖNH börja den lysa & tjuta igen. Fick lugnande besked på ÖNH, det va bara vanligt näsblod. Lite lugnare men brydd över bilen skjutsade Magnus tillbaka mej på jobbet. Ringde meken i Ström, han som fixat min bil dom senaste gångerna. Hans första kommentar när jag berättat läget va: "oj, det va inge bra" Men han tyckte att jag skulle börja med att byta olja & filter eftersom det va ett tag sen. For å köpte det & Magnus bytte det när han kom för att hämta mej. Nova & Lisa for & köpte pizza som vi åt tillsammans innan vi for hem & packade för vidare färd till Bäckinge & svärföräldrarna. Magnus fick köra för jag kände mej som en urvriden disktrasa. Väl framme i Bäckinge hade jag fått en hejdundrande migrän. Så jag & Nova gick & la oss ganska omgående. Magnus sa att han skulle ta hand om Nova på morgonen så jag fick sova. <3 Vaknade 10.30 som en ny människa. Tack älskling!!!

2 kommentarer:

Petra sa...

Underbart att ni hittade varandra, du är så himla värd det gumman. <3

Virre sa...

Tack gumman <3 Är så glad att han finns i mitt liv