2010/07/21

Storleken HAR betydelse.....

Jag & mina telefoner :-S

Har funderat, klämt & känt, vridit & vänt, bestämt mej & ångrat mej hit & dit i en månad nu pga av att min W902 tog å börja leva ett eget liv, hängde sej, tappa minneskortet mm mm mm
Lämnade in den & dom bytte minneskortsläsaren & uppdaterade telefonen men nu har den börjat jävlas igen..

Har som sagt varit & tittat på många telefoner & jag blev tok kär i X10:an.



Men den gick bort pga storleken, funkar inte med en sån stor telefon i jobbet tyvärr.
Så jag bestämde mej för en Aino.



Men när jag väl fick den i handen så ville jag inte ha den, många små saker som bidrog till d så jag lämnade tillbaka den.
Har nu i dag beställt en X2, hoppas verkligen att jag trivs bättre med den.....





Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas......

3 kommentarer:

Only me sa...

Haha, svåra beslut. Jag är sååå glad att mig gamla skrutt håller så jag slipper problemet med att välja ny. Ingen mobil kommer vara lika tålig och pålitlig som denna! Den är bättre än en hajfena :)

Virre sa...

ja verkligen, här snackar vi verkliga I-lands problem ;-)

Only me sa...

Hahaha, ja eller hur ;P