2010/07/30

Jo då ja lever

men det är långt mellan mina inlägg nu men men det kommer ju nått ibland iaf =)
Var ska jag börja.....

Fick min nya telefon i måndags, vet inte än vad jag tycker om den. Igår va den jävligt billig. Helt plötsligt kunde jag inte komma in i vissa menyer så ja va tvungen å nollställa den totalt.
Har dock börjat komma skapligt överens med den iaf men fortsätter den att byta ringsignaler själv & jäklas med menyer då lämnar ja tillbaka den.
En telefon SKA fungera!!!!

I onsdags va jag, Magnus & Nova ner på stråket å käka middag eller jag & Magnus käka å Nova sov, hon slockna redan på bussen in så d va tur att hon fick mat innan vi for =)
Det va mycket trevligt, träffa lite folk man känner & fint väder va d =)

Igår va jag & Nova in på stan så hon fick åka lite karusell



Sen på väg till bilen träffade vi Storsjöodjuret Birger så Nova tog å higefive:a han & gav han en kram =)

Inga kommentarer: