2010/07/02

Update

Hmmmm.... vad har hänt i mitt liv sen sist??
Tycker inte jag hinner med nånting men ändå händer det massor.

Min bil är ju ett kapitel för sej =(
Har haft den på verkstan i 3 veckor nu, skulle hämta den förra fredagen men när jag hämtat den & hade kört 9 km började den jä**a oljelampan blinka & det tjöt.
Fel var alltså inte hittat =( Bogserade tillbaka bilen & ringde meken i måndags.
Igår ringde han & sa att bilen va klar så vi får väl se ikväll om det blir samma visa som förra veckan, hoppas vekligen att den är OK nu. Annars blir jag VANSINNIG!!!!!

Midsommar firade vi i Tåsjö, först barndans på logen sen grillning hemma hos oss & förfest innan vi for på logen för vuxendans =)
Hade riktigt trevligt & det gick rätt skapligt å dansa. (Eller vad säger du hjärtat??)
På lördagen gjorde vi inte så mycket på dan men på kvällen va vi ner till en granne & grillade.
På söndagen for vi till Brattbäcken & hälsade på familjen Magnusson.

Den här veckan har rullat på i vanligt tempo, ingen fotboll dock. Det är både skönt & trist men snart drar det igång igen & då blir det en tuff säsong med många bra lag.
Damtrean hösten 2010 består av Brunflo, Häggenås, Sveg, Myssjö-Oviken, Frösö 2 & Ope 2. Kommer bli tuffa matcher.

2 veckor kvar till en välbehövlig semester, synd bara att hjärtat inte får var ledig nått.

Önskar alla mina läsare en trevlig & solig helg. See you!!!!

2 kommentarer:

Petra sa...

Trevlig helg på dig med vännen! <3
Hoppas att bilskrället går som en klocka hädanefter.

Virre sa...

Jo nu verkar den vara ok...... tills nästa grej går sönder :(