2011/10/04

Aktiv som få

eller inte....

Så vad händer?
Mörkt & tråkigt på kvällarna, vill ha tillbaka dom ljusa sommarkvällarna.... enda fördelen med mörkret är ju att man får tända lite ljus & det är ju mysigt.
Vardagen rullar på i sitt vanliga tempo, ingen träning nu dock. Börjar redan krypa i kroppen på mej, måste hitta nån bra träningsform.
Box skulle vara så roligt att börja med igen, bra & rolig träning. Klura lite på den...

Min telefon har fortfarande inte kommit tillbaka, mailade idag & om ett par dar skulle jag få nått beslut. Alltså hur j***a länge ska dom behöva ha på sej??
Det är FEMTE!!!! gången jag skickar den för samma problem!!! Ja ja det är ju Eriksson vi pratar om, J***A skit telefoner!!!Men va tusan ska man köpa istället då?
Vill ha en som man kan ringa, smsa, surfa, blogga & knäppa kort med. Förslag nån??

Atlas växer så det knakar, i helgen va vi i Tåsjö & då va vi & hälsade på hans syster så dom fick busa lite =D


Atlas & Lova 

Nova växer oxå så det knakar, efterlyser den där pausknappen så jag hinner med.


Mitt älskade bustroll <3

I övrigt har jag varit dyng förkyld, men det börjar ge med sej. Har attackerat bacillerna med vitlök =D
Jag luktar kanske inte så gott men va då, jag blir ju frisk & det är ju det enda jag bryr mej om ;-)




2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag säger bara en sak, gumman: iPhone! Det bästa EVER! Har inte ångrat mig en sekund, den är helt underbar! Dock rekommenderar jag dig att försöka stå ut tills iPhone5 kommer ut. :)

Virre sa...

oki... Få ta en funderare på den då =)
Kram & tack =D