2011/10/22

Mysdag

Nu finns det ingen ursäkt längre. Har fått tillbaka min telefon lr jag har fått min nya så nu kan jag äntligen blogga igen när jag vill.

Idag blev det en sväng på stan & ett besök på Djungelhuset med Carro & Axel. Gissa om Nova somnade i bilen på väg hem :-)
Väl hemma käka vi middag framför TVn, tog en kvällsprommis med vovvarna och tittade på Tom å Jerry & käkade lite godis innan det va sängdax.
När Nova somnat (tog ca 2 sek) satte jag mej i soffan å kolla på Fångarna på fortet, spela wordfeud & bara slöa.
Nu har vovvarna fått varit ut å nattkissat så jag tar å kryper ner å kollar klart på poliskolan :-D
Skojiga filmer, man skrattar som lite extra när man är lite trött oxå :-)

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Sabina sa...

Wordfeuda me mig oxå :) sabinaelvstål

jessica sa...

wordfeuda mig med... windows78