2011/10/05

Vuxenpoäng?

Detta med föräldramöten, jag kommer nog aldrig vänja mej tror jag. Är en sån märklig känsla att JAG ska iväg på FÖRÄLDRAMÖTE!!
Jo jag är fullt medveten om att jag är mamma men även det kan jag ibland bli helt stum av. JAG, en MAMMA!!
Märkligt hur man tänker & känner ibland.

Har iaf nyss kommit hem från kvällens föräldramöte. Vi har fått ny rektor, hon verkar ha många bra ideér så det blir nog bra. Den förra rektorn va oxå väldigt bra tycker jag iaf.
Sen fick vi höra lite om vad dom gör på dagis, hur året ser ut & att en fröken ska sluta.
Det är jätte tråkigt att hon ska sluta för jag tycker det är en mycket bra personalgrupp nu men jag förstår henne då hon slipper pendla & får då mer tid med sina små.

Farmor & farfar har varit här & varit barnvakt ikväll. Nova har verkligen världens bästa farmor & farfar samt världens bästa mormor & morfar.
Jag & Nova är så lyckligt lottade som har dom <3

Inga kommentarer: