2012/02/26

Helgen

Lördag:
Klev upp vid halv 8, utfodrade hundarna & rastade dom. Sen utfodrade jag mej & Nova & när vi hade gjort oss klar for vi till Sundsvall.
Där mötte vi upp fina kusin & fikade sen handlade vi lite kläder innan vi gick över till hemskhuset (Ikea)
Köpte en förvaringsmöbel till Nova & em massa annat små plock, tyvärr blev jag utan högskåp till badrummet :-(
När vi va klar for vi på Toy's r us & köpte ett nytt spel till Novas tv-spel.
När vi kom tillbaka till stan for vi & köpte pizza & godis & hade en riktig myskväll.

Söndag:
samma morgonprocedur men idag for vi på badet, tog med oss Linda & Ella oxå. Sen blev det iväg & jobba en snabbsväng, handla, hem & fixa fika till brudarna innan det va dax för Bamsegympa.
Sen gick vi hem & Linda fixade våfflor, jätte goda!! Tjejerna lekte & hade skoj,
När Nova hade somnat tog jag & satte ihop förvaringsmöbeln & satte upp en lampa i hennes myshörna, resten sätter jag upp i morgon när jag har lånat en borrmaskin.

Känner mej riktigt nöjd med helgen trots att jag inte haft ork att träna nått men jag tar nya tag med det i morgon :-)

Inga kommentarer: