2012/02/10

Positiv som få

Eller inte!! Behövs inte mycket just nu för att jag ska bli less å down.
Idag va ingen bra dag, det börja med att jag insåg tidigt att det skulle bli en stressig dag, sen fick ja mess från Sara om att Felicia har magsjuka, vi skulle ha käka midda tillsammans i morgon men jag är inte så sugen på att riskera att få d :-( Så d får bli en annan gång.
Sen va planen att käka lunch me Hasse men den fick ja ställa in pga att jag va tvungen å bli klar med bilen jag höll på med före kl 1.
Små saker att gå ner sej för men ändå, det är saker jag sett fram emot som inte blir av.
Nu hoppas jag att inget mer oförutsett händer så vi kan landa i Kullsta i morgon em/kväll hos min räddare i nöden som vi egentligen inte skulle ha åkt till förrän på söndag mitt på dan.

"When nothing goes right.... Go left!!!!"

1 kommentar:

Carro sa...

Vi väntar på er och ser fram emot att ni kommer! Vi hittar på nå gokäk ikväll och har riktigt lördagsmys med en film..å en massa skitsnack!! :-)
Kram