2008/11/09

Helgen

Igår på dan va jag, Lillan, B & lilla E på stan. Tror att B aldrig mer följer med mej på stan efter vad han fick stå ut med igår =)
När vi väl kom hem bakade jag kladdkaka & bjöd på fika innan dom for hem.
Sen vid 21 kom A & blev det riktig myskväll med kaffe, kladdkaka, surr, film & massa skratt.

Idag har det varit lungt, promenad på förmiddagen sen kikade jag på en film när Lillan sov.
A & S kom förbi en sväng innan dom for hem till Alfta igen, sen gick jag & Lillan till L, B & lilla E som bjudit dit oss på middag.
Super god mat, nån kyckling & ris sen annanaspaj till efterrätt *MUMS*

Lillan har mest troligen fått ögoninflammation =( Gul gegga i ögonen. Tvättar & torkar hela tiden. Plus att nästa tand är på gång så hon snorar som en demon igen. Tycker så synd om henne men hon e tapper, inga större sura miner annat än när jag ska torka ögonen & näsan.
Jag har skitont i halsen, fryser & känner mej allmänt hängig, så nu blir det 2 alvedon & masch i säng.

Inga kommentarer: