2008/11/23

Snart på plus

Igår hade jag inte lust att göra nånting men på fm rev jag ur sängkläderna ur sängen & tvättade dom plus 3 maskiner till.
Vi va vi ut på promenad med Ragg, ställde undan cyckeln & tog fram pulkan.
Efter lunch la jag & Lillan oss i soffan & sov i 2,5 timme, MYSIGT!!!
På em kom L hit & vi tog en promenad & fikade, sen kom M & åt middag med oss.
Han for vid 21,30, jag läste några bloggar & sorterade lite kort från brorsans 30 års fest sen va klockan 22,15 å jag gick för attl ägga mej men då upptäckte jag att jag inte hade bäddat i några sängkläder så jag fick göra det först. Sen somnade jag som en stock.
Lillan vaknade till strax efter 6 i morse, hämtade henne till min säng & vi somnade om till 8.
Så skönt!! Nu börjar jag känna mej lite piggare, snart är jag på banan igen.

1 kommentar:

Sara sa...

Kan du inte skicka lite kort till mej, skulle va roligt att ha kvar :) ha en mysig dag! Kramar