2008/11/13

Snabb uppdatering

Måndag- Lillan följde med mej på jobbet pga ögoninflammation.
Jag hängig, tidig kväll.
Tisdag- Lillan mkt bättre i ögonen, lämnade på dagis. Hämtade henne 13,30 då ögonen rann som tusan.
Jag är fortfarsnde lite hängig så tidig kväll igen.
Onsdag- Lillan med mej på jobbet, något bättre i ögonen.
Jag är lite kraxig & snorig men känner mej piggare.
Min tyske vän U kom hit & stannar till på måndag, kanon roligt att träffa honom igen. Fick 15 röda rosor, en för varje år vi kännt varann =)
Käkade middag, surrade, gick ut med Ragg sen kom B & hälsade på.
Vi surrade & skrattade till 23 =) Tar ett tag att komma igång med engelskan men efter en stund så rullar det på. En mycket trevlig kväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag undrade ju vart du hade tagit vägen eftersom det inte var ngn uppdatering på flera dagar :o tänkte att du kanske har ett liv :o ;) illa illa hehe. trist med ögoninflammation, sånt håller väl i sig ett tag eller?

Anonym sa...

förresten, virre kostar bara 995 kr :-p billigt billigt. men jag har inte plats. och det kanske är lite knäppt att köpa en rutschkana för tusen spänn ÄVEN fast den har ett snyggt namn hehe http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10089916

Anonym sa...

Tjena!
Du jag måste kolla... hur vet folk vem B är? eller lilla E? har du nån ordlista som jag inte sett?

Och ja vi har testat en madrass... den va ganska nice att sova i men hård och det är men inte direkt van vid. Men det är liksom som lite tempur liknande material. Verkar som om vi ska köpa den i allafall.

Kram kram

Virre sa...

Bengan: Har ingen ordlista så jag vet inte om folk vet vilka ni är ;-) Om d e ok med er så skriver jag ut era namn.