2009/01/05

Helgen

Lördag fm gick vi ner till M, A & Lilla S & hälsade på. Lärde känna dom när vi gick på kyrkis nu i höstas.
Lilla S fyller 1 nu i slutet av januari men hon är nog längre än Lillan :-O
Hon blir nog basketspelare när hon blir stor.

Efter lunch bara det i väg till Alnö & kära kusin G med familj.
Det var nog 1 år sen jag & Lillan va ner sist så nu var det dax =)
Hade en jätte trevlig helg, Tack så mycket!!!

På vägen hem igår stannade vi till i Bräcke på en mack & lånade toan. Inte så kul å hänga ut rumpan i en buske när det är 20 grader kallt.
Sen när vi skulle fara så höll jag inte på att få igång bilen. Tillslut fick jag igång den men i Brunflo var jag tvungen att nita för en bil & fick då motorstopp & då blev det samma visa.
In på macken köpte T-röd, problemet löst!! JÄVLA KYLA!!!!

Sen iväg på möte inför ACC som är till helgen. Ska jobba i sekris.
Hem & välkomna mamma & pappa som kommit med min bil. Dom hade oxå haft lite problem på väg hit för den ville koka :-O
Hur konstigt låter inte det när det är skitkallt??

Inga kommentarer: