2009/01/10

Trött som en gnu

Shit vilken dag!!
Klockan 6:00 va jag uppe på Gräfsåsen för att ta emot anmälningar inför helgens tävlingar.
Trött som en gnu redan då & inte blev det bättre av att det har varit fullt ös hela dan. Tyvärr så strulade det något så vi blev inte färdiga med alla kvalhiten idag så vi måste börja tidigare i morgon men det lär nog gå bra, vi är ju varma i kläderna nu.
Jag har skrikit startnummer så det river i halsen.
For till farmor & farfar & mös med Lillan en stund innan jag for hem. Hon har sovit där i natt eftersom jag skulle börja så tidigt i morse & det va meningen att hon skulle sova hemma i natt men eftersom jag måste börja tidigare än beräknat så fick hon stanna kvar.
Känns konstigt att vara hemma utan henne & Ragg =(
Nu ska jag ta en dusch & gå å lägga mej.

Inga kommentarer: