2009/01/07

Äntligen vardag

Jag är helt slut!!! Tur det är kort vecka ;-)
Det va jätte skoj att börja jobba igen men det tar som ett par dar innan man kommer in i rulliansen.
Massor av post att ta reda på, nytt år = fixa med nya pärmar, servicear mm mm
Ja jag har inte varit göralös om man säger så. Avlutade dagen med att börja montera en stereo i en kundbil =) Fortsätter med det i morgon.

Gick superbra att lämna Lillan på dagis i morse.
När vi hängt upp ytterkläderna & lagt nappen & hästen på hyllan tog Lillan min hand & pekade mot dörren.
- Dää
- Tycker du att jag ska åka?
- MM!!
Sen när jag hämtade henne ville hon inte åka hem, trots att det bara va hon kvar.
Skönt att hon trivs iaf =)

2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Min lillan ska äntligen få komma tillbaka på dagis på måndag, då har hon varit tvångsledig i tre veckor. Först jul och grejer och sedan löpet. Jag sa "dagis" igår och då lystrade hon och såg jätteglad ut! :)

Nettan sa...

Vilken fin startbild du har:-).
Skönt när det går bra att lämna dom. Hemskt om dom blivit ledsna och man ändå måste gå.
Ha en bra dag:-)