2009/01/25

Myshelg

I fredags for jag & Lillan till Kälarne, M hade hunnit med en hel del i nya butiken, såg helt annorlunda ut från i onsdags.
På väg från garaget for vi in & åt pizza på hotellet, hem till M bytte om & sen åkte vi & fikade hos hanns kompisar J & C. Mycket trevligt.
Kom hem till M vid 22, nattade Lillan sov som en stock, la oss i soffan & kollade på film.

I går hade M butiken i Hammarn så vi följde med dit, J & C kom & hade butiken en stund medans vi for till Ammer & för att kolla när M:s barn E & R tävlade.
E hade redan ridit när vi kom men vi hann se R, jätte duktig. Både hon & E red felfritt.
Sen for vi till stan, handlade ingredienser till middagen, for till Torråsen & firade L som fyllde år. Hon hade gjort en farligt god chokladkaka.
Sen for vi tillbaka till Kälarne & fixade middag. När jag hade lagt Lillan gjorde M jordgubbspaj & vi åt den & drack kaffe & tittade på Mamma Mia.

När vi kom till stan idag for jag direkt till Farmor & Farfar & lämnade Lillan, hon fick vara där medans jag & M var på revyn.
Fick middag hos Farmor & Farfar, sen åkte vi & handlade. När jag hade nattat Lillan tog jag & sanerade vattenlåsen i handfatet & badkaret ÄCKLIGT!!!!
Tror fan halva peruken låg i låset till badkaret URK!!
Nu ska jag göra räkningarna & sen baka en kladdkaka eller två =)

2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Men du, nu när du har karl så ska HAN rensa avloppet! ;) Annars låter det som en intensiv och mysig helg! Kramis

Virre sa...

ha ha ha ja fast jag vet inte om jag ens skulle vilja be honom ta hand om mitt avlopp.... Det är en annan sak om det varit vårt avlopp ;-)