2009/02/15

Aj aj

I går em hade vi träningsmatch, M & tjejerna kom in till stan & följde med på matchen & såg efter Lillan. Efter matchen for vi & käka pizza sen hem till mej.
Kollade först på melodiefestivalen sen såg vi en film.

Idag hade vi cup i ÖP-hallen, vi förlorade båda matcherna men spelade riktigt bra i den andra.
Efter typ 5 minuter gjorde jag en räddning & i samma veva klev jag snett, det bara small i fotleden. Burkar ofta kliva snett men det brukar gå över bara jag fortsätter spela men idag kunde jag inte kliva upp, gjorde så fruktansvärt ont.
Känns lite bättre nu men foten bultar & är jätte stel, kan gå någorlunda normalt bara jag inte belastar den för hårt.
Blir soffan & högläge på foten nu sen när Lillan har lagt sej.

1 kommentar:

Anonym sa...

men fy, hoppas du är bättre i foten!!