2009/02/19

Slut med förkortningar

Har nu bestämt mej för att skriva namnet på dom jag nämner i min blogg för att underlätta för mej själv helt enkelt =)
Så ni som inte vill att jag nämner er med namn får hojta till.

I dag har jag & Lillan varit till Linda & Ella på middag. Kyckling & ris & till efterrätt fick vi äppelpaj, tror minsann att jag gick upp 5 kg =) SUPER gott!!! Tack så mycket!!
Ella & Lillan busade & skrattade, Lillan somnade på 2 röda när vi kom hem =)

I morgon kommer Momma & Felica & ska vara här i helgen med Lillan då jag & Magnus tar tåget till ElStockholmo på lördagmorgon.
På söndag är det dax =) Äntligen!! Ska bli riktigt skoj & se AC/DC eller vad säger du Malin?? ;-)
Micke är oxå i Stockholm i helgen så vi ska träffas på lördag.
Miss you babe!!!

Får se om det blir nått inlägg i helgen annars kommer det en rapport till veckan =)

3 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Här namedroppas det hej vilt!! :) Klart som fan att det ska bli übergrymt på söndag!!!! Kramis

Elaine sa...

Hej gumman!
Du har en utmaning hos mig.

Kram

Jessica sa...

häftigt, ser ut som på bilderna att ni hade skoj =)