2009/02/09

Helgen

Har haft en total härlig helg med både vila & jobb.
Började med att hämta M i Kälarne efter jobbet sen for vi till Hammarn & käka innan vi åkte till Sollefteå. När vi kom fram var det full rulle, Farbror I & hans ena son B med sambo C & deras 2 barn var där. Har messat, mailt & pratat i telefon med C men aldrig träffat henne så det va jätte skoj =) B har jag inte träffat på ett par år nu tror jag. Jag, M, Bror & S tog & bastade & tog nån pilsner, hur skönt som helst.

På lördag morgon tog momma Lillan så jag & M tog oss en sovmorgon. Mys!!!!
Sen for vi på stan & jag hittade mej en super najs klänning =)




Innan vi for tillbaka va vi upp till E, M & lilla M & fikade.
Sen "hem" duscha, mamma hade lyckats ta allt varmvatten, Tack för det ;-)
Fixa till sej inför middag & firande av Farbror S på Toledos, efter middagen åkte resten av släkten hem till Farbror T men jag va inte upplagd för sällskapsspel så jag, M & Lillan for "hem". När jag hade nattat Lillan satte vi oss i soffan & käka glass, drack kaffe & tittade på melodifestivalen.
Hur i H*****E kan dom skicka fröken Ugglas vidare?? Låten va ju INTE bra nånstans!!
KRÄKS!!!!!!!!!!!

Vi for från Solle vid 9:30 på söndagen då det va riktigt dåligt väglag pga av all snö som kommit.
Helt fantastiskt att det kan trilla ner så mycket snö på ett dygn.
Vi va framme i Kälarne strax före 11, flyttade grejjer från gamla till nya butiken. Vid 18 gav vi oss & for å handlade middag.
När Lillan hade lagt sej käkade vi sen tog vi ett bad i massagebadkaret, LOVLEY!!!!!

Förkylningen vill dock inte riktigt ge med sej =(
Va & tränade lite lätt i kväll iaf, vi har cup till helgen & jag kände att jag måste få känna på bollen lite innan. Gick väl som man kan förvänta sej när man inte är hundra i kroppen men det är bara å hoppas att jag är friskare till helgen.
Nu ska jag ta en dusch & sen kasta mej i säng.

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Intensiva dagar! :) Men så ska det vara när man är nykär! Kramis!