2009/02/26

Gah!!!

Finns det en stoppknapp på livet? Den här veckan har rullat på i 790.
I fredags kom mamma & Felicia, jag packade, for & handlade, lovar jag glömde minst hälften =( Satt inte huvet fast så skulle jag förmodligen glömma det nånstans.
Hem duscha, prata med Micke, rede ut några saker sen i säng.
Upp halv 7, Magnus & hans pappa kom å hämta mej 20 över 7. Stök med tågbiljetter & en rätt seg resa ner till Stockholm.
Besök på Bolaget, upp till Farbror & hans sambo med packning, fick sallad & rödvin. Gott!! Men snurrade bra i kepsen en stund, ringde Micke, mötte upp honom på Sergelstorg för vidare färd till Tiffanys & en kalasgod middag.
Sen gick vi på Kolingsborg (?) & drack lite mer & rockade till ett halvbra AC/DCcoverband, kom "hem" strax efter 2.
Skit seg på söndagen, va nog lite bakis tror jag =) Tog oss en promenad sen en sen lunch & ett försök att komma i stämning inför kvällen.
Inte förän vi kom ut till Globen & såg alla glada människor började jag komma igång.
Sen blev det fullt ös & en kanon konsert. Ringde Bengan under Thunderstruck, hoppas det va uppskattat ;-)
Efteråt va vi & tog en öl & en Evil Griffin (enligt Malin får man döpa namnlösa drinkar själv) =) på nått ställe med Malin & hennes sambo, syster & svåger.
Så jäkla kul å träffa henne igen. Miss you Girl!!!!
På måndagen packade vi ihop & drog in på stan, träffade en kompis åt Magnus & käkade lunch. Lyckades dessutom hitta mej ett par jeans =)
Sen började den segaste hemresan i historien, trodde aldrig jag skulle komma hem. Satt & lyssnade på en bjäbbig hund, ett gäng tjejer som pratade & sjöng i 5 timmar, slutade med att jag oxå fick "Guenerina" med Jannez på hjärnan.
"Din sång Guenerina, den ekar bland bergen. Och lyfter mot himlen, skuggan utav friheten.Men sjung Guenerina, långt ute på bergen. Och fångar din sång och ger dig den tillbaks igen." *pust*
Väl hemma så kom Micke & Emma hit & sov över & i tisdags for jag & Lillan till Kälarne.
Skönt att få umgås lite, nu dröjer det tills på lördag =(
Är jag konstig som håller på att längta ihjäl mej om jag inte får träffa honom på ett par dar??
På jobbet har det varit lugnt med monterinagr & sånt men har stökat undan en massa pappersjobb så jag har haft mycket att göra iaf. Rätt skönt å få stöka undan sånt som blir liggandes när annat kommer i första hand.
I kväll har jag varit på mitt första föräldramöte, va varken bra eller dåligt, lite info om vad dom gör & vad som kommer hända framöver.
Nu ska jag ladda den 3:e tvättmaskinen för ikväll, ta en dusch & sen går jag å lägger mej tror jag.
Känns som jag har noll koll på livet just nu =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj det var hur uppskattat som helst! Hade på högtalaren på telefon så Linda hörde också men hon va inte riktigt lika het som jag!!

Tack min vän!!!
kram