2009/04/22

Ännu en dag

Lillskruttan fick Pulmicort & Airomir utskrivet idag, hon ska ta det i 3 veckor sen ska vi tillbaka på uppföljning.
Nu ligger hon & sover, har inte hostat en enda gång. Börjar det verkligen verka så fort??
Va in på jobbet med sommardäcken så jag kan byta dom i morgon eller på fredag sen blev det en sväng in på gamla jobbet när vi ändå va ute å åkte, kul å se reaktionerna över min nya hårfärg hahahaha
I morgon blir det jobb & dagis iaf, styrelsemöte 18,30 & sen kanske en resa till Kälarne, inget bestämt ännu.
Har legat i soffan & kollat på film hela kvällen =) "Alvin & gänget" & "Haja läget"

1 kommentar:

Petra sa...

Lilla gumman, hoppas att medicinen har hjälpt redan.

Ny hårfärg? Det lät spännande, hihi.
Själv drömde jag i natt att jag hade varit hos frisören. Av ngn anledning så insåg jag först när jag kom hem att mitt hår var rött, blått å grönt... Fast ganska snyggt var det. =)