2009/04/29

Tjipp

Idag har jag strålat ikapp med solen. Vaknade på ett underbart humör.
Fick ett samtal på em som spädde på mitt glada humör samtidigt som det känns lite gruvensamt oxå.........
Hämtade Mia efter jobbet, har surrat & druckit kaffe sen for jag & fick massage, hur oskönt som helst =( men jag vet ju att det kommer kännas bra i morgon.
Just nu är jag bara trött, frusen & tung i huvet. Hade varit mys å fått krypa ner intill Micke men det får vänta till i helgen.
Vet inte vad jag & Nova ska hitta på i morgon, ska kolla av läget lite. Känns inte som jag har nån lust att lämna stackars skotträdda Ragg ensam för att åka & titta på nån brasa.
Sen vet jag inte hur Nova reagerar på alla smällare heller, ifjol brydde hon sej inte iaf.
Vi får se vad det blir.

Tack Mia för barnvakten!! Ha så kul i morgon ;-) Rapport förväntas =)

1 kommentar:

Helena sa...

Vi önskar även er en trevlig valborg :-)
Självklart så kan vi fika när du kommer "hem".
Sköt om dig.
Kram