2009/04/13

Full rulle

Lördag eftermiddag tillbringade jag med Micke & hans döttrar. Vi va på bio & såg "monsters vs aliens" sen åt vi pizza =)
Efter ett rätt hastigt avslut så for jag & gick ut med hundarna innan jag for till lägenheten & drack kaffe med mamma & pappa & kollade på Robinson.
Efter ett tag ringde Johnny & fråga om jag kunde va chaufför & eftersom jag hade barnvakt & inget annat för mej så sa jag ja.
Efter många om & men & turer hit & dit så åkte vi på Frösön, va där en stund sen skulle dom in på krogen.
Skjutsade in alla 14 & sen for jag tillbaka till Torråsen & gick en sväng med hundarna innan jag la mej. Slapp hämta när krogen stängde, det va rätt skönt för jag vaknade på söndag morgon av att nån pratade & jag hann tänka rätt mycket innan jag fattade att det va tv:n =)
Söndag fm tillbringade jag i lägenheten med mamma & Nova, när mamma & pappa for hem tog jag & Nova & städade innan vi for till Mia.
Satt å surra där ett tag innan vi bestämde att vi skulle käka tacos =) For å handla sen till Torråsen å fixa käk. KALASGOTT!!!



Senare på kvällen kom Micke, så skönt å få träffa honom innan han for till Skottland. Det va jobbigt i morse när han skulle åka =(
För mej som tycker att ett par dagar är länge, är ju en vecka en hel evighet.

Idag på fm va jag & Nova & hälsade på Linda i stallet, vi gick & hälsade på hästarna som tyckte att Nova va jätte spännande & stack dit mularna & nosade på henne, då passade hon på & pussa dom =)
Sen på em åkte vi till Önsved & mitt gamla jobb & tittade på kossorna, Nova ville inte klappa dom men hon ville gärna stå & titta på dom.

Ska ta & hoppa in i duschen, köra igång en tvättmaskin & ladda inför en ny arbetsvecka. Hoppas ni haft en bra påsk.

2 kommentarer:

Magnus sa...

Men det har visst smugit sig in banan där och det är inte rätt ;)

Virre sa...

Banan ska det va =)