2009/04/26

Speedad

Idag på fm var jag & Nova till Djungelhuset med grannarna. Nova & Wille hade verkligen jätte kul.
Sen har vi varit & druckit kaffe först hos Linda & Bengan, sen va vi & grattade Marlene, efter det kom Mia hit & sen när jag & Mia for å hämtade mina däck va Nova hos grannen så det blev en kopp där oxå innan jag & Jenny gick på en prommenad. Känner att det har blivit liiiiiiite väl mycket kaffe idag så jag undrar när jag kommer somna ikväll......
Skulle dock behöva lägga mej nu för jag ligger bra mycke minus på sovkontot men jag må röja av lite här innan det är dax för sängen.

1 kommentar:

Jessica sa...

var djungelhuset bra?? min morbror var där i lördags när jag jobbade och barnen hade tydligen haft jätteskoj men när man frågar dom så svarar A: ja det var kul och N svarar: Allt möjligt. Så det är väldigt uttömmande svar haha