2009/05/30

En fin dag

Innan vi for på motormässan va vi hos Roger & Lisa en stund, Nova passade på att plocka lite blommor =)



Är inte så där jätte imponerad av utbudet av bilar på motormässan i år, visst det fanns några som va speciella.
Men en häftig grej va ju globriders, helt galet!!!
Ok, när han körde där inne själv men sen skulle ju tjejen in oxå. Tänk om nått skulle gå sönder eller nån tappar balansen, fan vilken olycka det skulle bli. Men dom e ju proffs & lever på det där så jag gissar att dom kan sin sak =)

När vi for från motormässan såg jag att det va folk vid jetskistället så vi for förbi & träffade Peter (Novas pappa) en stund. Helt makalöst väder, jag tvivlar på att det är särskilt varmt i vattnet men det va 2 tappra som körde & 2 yngre tjejer som hade badat :-O
Nova va helt fascinerad av att dom körde skoter på vattnet =)



Vi for hem & fixade middag, efter Nova hade badat slocknade hon på en halv sekund =)
Jag tog & bakade kladdkaka & gjorde vaniljsås som jag åt när jag kollade på Robbinsonfinalen.
Ska nog leta mej mot sängen nu & hoppas på att jag kan sova i natt, lite många tankar som snurrar.

2 kommentarer:

Petra sa...

Vilken härlig bild på Nova!
Synd att man missade motormässan, men vi hade/har ju fullt upp ändå...

Elaine sa...

Gud så söt hon är gumman =). KRAM